Novi Sad
26.06.2014.
05:42
U Mičurinovoj ulici pre nedelju dana Valeriju V. izujedao je američki staford, a njenog maltezera zadavio.
  • Mirko

    21.07.2020 18:33
    psi
    znamo da postoje mnoge vrste pasa...veliki i mali raznih karaktera zato psa na uzicu i nema problema a neodgovorne vlasnike sankcionirati....
  • 08.11.2014 14:20
    Ovde ima malo nelogičnosti, devojke mi je žao, ali smešno je i to da ovi što javno propagiraju mržnju protiv pasa, posebno protiv staforda, jedva dočekaju, pa ovde napišu neke od svojih bolesnih ideja tipa staforde treba pobiti, zabraniti itd.Tog malog maltezera mogao je da napadne pas bilo koje rase, ko zna zbog čega, a i ovaj staford ko zna kako je odgajen.Nisu stafordi krivi, već vlasnici koji ih uče da budu takvi, kao i svakog drugog psa.
  • Darko Manojlović

    08.11.2014 14:16
    Nema šanse.
    Nikakve šanse nema da je borba trajala pola sata.Pored toga trebala je da pusti maltezera i pobegne, staford je ne bi dirao.Ne opravdavam ovo, ali psi imaju neka svoja pravila, ako si slabiji ne diraj jačeg, a mali psi se obično prse, znajući da će ih vlasnici zaštititi, pa provociraju veće pse.
    Nije mi jasno i to kako su ta tri momka stigla da pomognu devojci, pozovu pomoć, a istovremeno prate staforda, pa nije staford puž.
  • Milena R.

    08.11.2014 14:07
    Ja imam stafroda i prava je beba.Kad ga šetam, stalno nas napadaju i provociraju neki mali kučići, zar je moj staford kriv, ako se bude branio.
    On nikad nikog ne napada, a čopor kerova laje na njega svaki dan i opet se ovde pojavi gomila mrzovoljnih, koji verovatno ne vole ni ljude, a kamoli pse, pa sve najgore o stafordu.Ova rasa je diskriminisana, nepravedno optužena i na stalnom udaru ovih što mrze do podne sebe, a od podne ceo svet.
    Inače mene je ujeo neki mali Mops, mislim da se tako zove, pa se nije digla halabuka, a kad staford nekog napadne, to se prepričava kao da su sleteli vanzemaljci.
  • 08.11.2014 13:45
    Miroslav
    Nije kriv staford, već gazda, što ga je tako naučio i pustio na ulicu.Pored toga mislim da je glupo pričati kako treba zabraniti staforde i slične rase.U krajnjem slučaju ovo je priča jedne strane, a ne treba suditi dok ne čujemo i drugu stranu, možda je maltezer provocirao staforda, a devojka zadobila povrede braneći maltezera.Ne verujem da je staford imao nameru nju da napadne, ujeo bi je za nogu, a ne bi skakao da dohvati maltezera.
  • bob

    07.10.2014 11:25
    ironija bas si ironija ....
    Izvinite koje ,,ovo,,sto gai psa...Imam porodicu,decu!Nisam neka budala tako da je moj pas skroz ok,voli tudju decu kao i moju nikada nepokazuje agresivnos.I sta sad naprimer,jel treba isto da se tretira moj pas koi nikada nikoga napao nije i zaista voli ljude,i pas recimo mog komsije iz istog legla koi je lud 300 na sat jer je takav i pravljen da bude!?Dali bi nam oboici trebalo uzeti staforde???Jer su ,,stafordi,,ili po ponasanju psa i agresivnosti...e ako neko pokusa deci u sobu da udje tu je kraj svake price....Ostavim sina od nepune 2 god da spava dete spavalo kerusa je lezala naravno sa njim i spavala,sta se dogadja?Rom koi skuplja starudiju pored 2 table cuvaj se psa ulazi lupa po ulaznim vratima ja sam bio u drugoj prostoriji kada je otvorio i viknuo,,gazdaaaa ima li koga,,naravno kerusa mu je iskidala noge!!!Samo cu reci bravo!!!!cuvala je moje dete moga je biti i neki narkomanski klosar i bilo ko drugi...Sta hocu da kazem,obucena da napada samo kada treba,a kada sam ja tu moze uci koliko god ljudi pasa u dvoriste,ona je kao macka umiljata....Nisam nepismen vec nemam zivce da kucam kada vidim sta pojedinci govore kakve smesne zakljucke imaju....ocigledno nikada niste ni imali staforda pa tako i govorite....1000 zakona neka donesu,nedam kuce!!!I nepostoi zakon da mi ga oduzme,sta je ono lose uradilo???A da imam nekih baksuza par pa im se smejem sa ostatkom normalnog komsiluka,zovu prijavljuju da je napao pit bull xaxaxaxa,i neznaju jadni rasu!Par puta dosla policija i komunalna vide ljudi ja na terasi keric po dvoristu,udje policija ona sa njima u igru i vise ljudi i nedolaze po prijavi kada im pomenu adresu ulice odmah znaju prskalice po komsiluku,a zasto to rade da je sklone jer se samo plase?I nebude im dosta pa joj prebace otrov u dvvoriste,11 dana sam placao infuzije,glukoze,injekcije itd samo da mi prezivi!!!I eto jel neko nnesto dobio tim trovanjem,jeste!!!Da ce se i to trovanje zivog bica obiti po nekom njegovom...ako i treba!!!
  • bob

    07.10.2014 10:44
    lupetanje :)
    nisam nepismen,vec kada vidim sta pricaju pojedinci.....Nemam zivaca ni da kucam kao covek!Da ja ih gaim!!!Igaicu ih dok sam ziv...Nikada ni najmanji problem sa bilo koim psom nisam imao....Gospodo pismena i pametna!!!Koliko li od vas koi neznate ni sta pisete i pricate ima staforda?!NIKO!!Da se videti....STAFORD NAJPAMETNIJE NAJJACE I NAJLAKSE KUCE ZA DRESURU!!!!Samo ko zna sa njim.I nerazumem sta ste me napali bre ljudi,ok razumem ima napaljenih klinaca i budala pa prave koljace....ali ima i normalnih porodicnih ljudi koi drze jer vole,kapirate....Nije ono rodjeno da kolje ali ima taj gen,koi je samo do vlasnika dali ce proraditi ili ne!Ja volim svog psa i nedam nikakav negativan komentar ,jer jednostavno me prati u stopu i nesme,NESME!!!Preko moje naredbe...veoma veoma poslusan nezan prema deci i mojoj i tudjoj...prema tome....nepricajte sto neznate a ovo sto ja tvrdim to ce potvrditi 5 poznatih registrovanih odgaivaca koi se time bave....Nepostoi zakon da mi zabrani da ih drzim niti ce!!!A kada bi moj pas najmanju agresivnost ispoljio onda bih mu ja sudio i niko drugi,jer ni ja nebih voleo da moju decu ili bilo koga mog napadne slican ili takav pas....
  • anamarija

    07.07.2014 15:45
    treba zabraniti te rase pasa
    U nekim delovima Nemacke ti opasni psi su zabranjeni Bavarska
    i sigurno postoji dobar razlog za to
    jer su na zalost ti psi vrlo opasni
  • Brus Vilis

    29.06.2014 22:02
    Možda postoje dobri i umiljati stafordi.

    Njihovi vlasnici - ne.
  • Vuk

    28.06.2014 13:21
    plac majke bozije 2 deo
    Sramota za nas grad Novi Sad. Pre svega koliko sam ja upucen da je zabranjeno pustanje pasa na takvim mestima, gazde su ne zainteresovane za svoje kucne ljubimce i takvim osobama ne trebaju kucni ljubimci pre svega.
    Svaki ljubimac je velika odgovornost bio to pas, macka, hrcak ili bilo sta drugo! Kako mozes pustiti staforda iz dvorista totalno suludo ne znajuci da ce mozda nekoga napasti i unakaziti. Ja bi sve gazde ko je se tako ponasaju kaznio najvecom kaznom da se opamete. Mada ipak nisam siguran da bi ih kazna nesto opametila. Jedostavno su bahati, tatini sinovi mogu da rade sta oce vile, opasni automobili opasni psi!
    Psi trebaju imati korpu ako ih bar pustite bez povodca. Ni jedan pas nije rodjen besan i krvolocan, jedostavno je tako naucen. Jednom recju strasno!
  • ironija

    27.06.2014 14:18
    @Bob
    Evo javio se tipican vlasnik ovakvog psa. Prvo sam mislila da se igra sarkazma u komentaru, u neverici da neko moze biti stvarno toliko nepismen i toliko neinteligentan, a ipak koristiti kompjuter i pokusavati da ucestvuje u konverzaciji sa ljudima, onda ipak, usasnuto shvatih da se ne sali. Kad ih ovo odgaja, sta je za cudjenje.
  • 27.06.2014 09:00
    ...alo
    tetka, lift smrdi i posle tebe.
  • Marko

    27.06.2014 08:27
    Kako volim sve ove sto se javljaju i pokusavaju da opravdaju agresivne pse... Te ne postoje agresivne rase... Samo su ljudi losi ne i pas.... Moj staford/pit bul/doberman/rotvajler/... je bas prava maza... Alo bre!!! Te rase pasa su napravljene kako bi bile agresivne.. oni jesu agresivniji od drugih pasa. Tako su napravljeni. Mozda ste vi bas dobar vlasnik i lepo ste obucili vaseg psa ali ukoliko niste svesni da ta zivotinja moze za tren da ubije i odraslu osobu a kamoli dete onda vam ga treba momentalno oduzeti! Treba lepo kopirati zakon iz Nemacke gde svako ko zeli da ima takvog psa mora da polaze ispit dresure pred komisijom... Pa onda lepo ko hoce rotvajlera npr. plati kera, plati trening (ekstra je skup i zahteva da vlasnik odvoji mnooogo vremena), plati dodatnu taksu/porez pa imaj takvog... ne daj boze da ti ga nadju na ulici samog ili da nemas korpu..... a da ne pricam da napadne nekog...
  • Vlada

    27.06.2014 08:21
    @Bob
    Složio bih se sa parolom 'livada, reka pa puštaj', ali takođe podržavam i parolu 'škola, pismenost, pa komentarisanje'...
  • Terijerka

    27.06.2014 07:19
    Imam psa koji ne voli druge pse i vezana je kad setamo. Pustam je samo gde nema nikog . Kad vidim drugog pustenog psa vicem> Vezite ga!
    Ali kad cujem odgovor NECE ON NIJE OPASAN dodje mi da mu zavrnem samarcinu da mu glava zvoni dva dana
    Boli me dupe sto tvoj nece moj oce znam i vezi ga jbt
  • bob

    26.06.2014 22:39
    lupetanje..
    staford ekstra pas...jednostavbo ludi terijer ao i svi samo neki za lov a neki eto igrom slucaja nekada za borbe!kad haski malamut dzukela vucijak ...izujeda retko se pise znam par slucajeva...ni reci u medijima od svega toga...netreba bez povodca!to je ok i osnovno ...ali komsijin maltezer je 2 puta na kvarnjaka ujeo mog staforda i pobegne u kucu oni vole da kevcu i seru :) i nikako nije ta devojka trebala psa u ruke!!!!a staford iz licnog iskustva prava DRUGARCINA slobodno mogu reci i meni i mojoj maloj deci...prema tome nedramite to je mogao biti i rotvajler i seter i dzukela....ali se zatekao staford nzalost...NEPODRZAVAM PUSTANJE BEZ POVODCA...livada reka pa pustaj!
  • 26.06.2014 21:46
    Iskoristila bih priliku na ovoj kerecoj temi da svog komsiju sa sestog sprata zamolim da pokusa ponekad da svoje dzinovske crne pse (ne znam koja je to rasa, ali veliki su kao telad, a smrde kao cela stala) izvodi stepenistem, jer lift neopisivo smrdi posle njega satima, i da ih u hodniku drzi blizu sebe jer su poprilicno zastrasujuci i nemirni. I da pohvalim komsiju sa desetog, koji svog savrseno vaspitanog i cistog psa redovno vodi stepenistem. I da pitam nekog ko se razume, zar nije donet neki zakon o tome da vlasnici teladi moraju da dobiju saglasnost stanara da bi takvo nesto drzali u stanu?
  • Vlasnica psa

    26.06.2014 21:38
    Moj pas je maza, ne bi nikad..
    Nemojte se zavaravati, zivotinja je to sto jeste, kad proradi instinkt, nema nazad-nekad i perfektna dresura zakaze. Imam zenku-(labrador/vucjak), oko 40 kg, neverovatna maza, dete pored nje raste-valja se sa njom, jako dobro dresirana, nikakvoj agresiji nije ucena, naprotiv. Samo jednom se desilo da je neko manje kuce iziritiralo-ne znamo cime. U delicu sekunde ga je zgrabila i otresla o zemlju. Sreca, sve se desilo pored kofe pune vode, koja je posluzila za njen "reset glave" polivanjem, te je kuce prezivelo bez i jedne povrede.
    Ako imate veceg psa, budite spremni da odmah reagujete ako se nesto "ipak" desi, ili nemojte drzati psa.
    Na zalost jako puno nezrelih/nerealnih misle da mogu da budu vlasnici bilo koje rase psa. Nije svako za psa, a posebno ne za vlasnika bilo koje rase.
  • bob

    26.06.2014 20:52
    neverujem !
    ako ga je uzela u ruke logicno da ju je napao a komsijin maltezer je mog staforda na kvarnjaka 2 puta za nogu ujeo i pobene u kucu...podmuklo skroz i sta ovaj ga omlati i ja kriv kao vlasnik....nesto nevidim kada se ujed haskija ili dobermana dogodi da se dize panika 20 bokdera sto ja znam je napalo i ujelo ljude a nikada neprocitah negde o tome...a staford ili pit auuuuuuuuuuu odmah se rasprde bezmozgasi ...to su apsollutno psi kao svi drugi sa borbenom predispozicijom i kada ga klinari namunje da kolje kerove pa nesetaju i nepustaju po 10 dana pa on mora da kolje samim tim sto jednostavno je najsposobniji pas!nedam da se tako lupeta o toj rasi ...a da nepodnose druge rase to stoi...ali malo korigujes i to je to...zato aj malo olaldite i pisite o lutalicama kada izujedaju a da pa sto da se pise o tome kada one nemaju vlasnike a i u interesu je nekome neznam ni sam kome da se istrebe stafordi i pitovi a neznam zbog cega?
  • advokat

    26.06.2014 18:16
    sve je zakonom propisano ali policija zakon ne sprovodi.

    policija je dužna da sprečava I otkriva krivična dela, napad psa je krivično delo izazivanje opšte opasnosti I policija je morala odmah izaći sprečiti ako napad još traje I uhapsiti vlasnika.

    nakon toga istog u pritvor brzo suđenje I pet godina zatvora

    tako bi bilo u uređenoj državi , pa ho voli nek izvoli
  • Liman3

    26.06.2014 18:14
    O Stafordima sve najgore...
    ...a zasto? Zato sto su ti psi kao da imate oruzje u stanu, eto zasto i usput nisu cisti u svojoj glavi! Setamo tako ja i supruga nasu pudlicu koja umiljatija ne moze biti, krenemo od Limana 3 pa okolo Limana 4 uvece i kada smo u povratku dolazili Narodnog Fronta naspram Limanskog marketa ja u daljini vidim zena stala sa Stafordom u stranu na zelenu povrsinu i ceka a pored nje je taxi stajaliste! Kada smo naisli blizu vidim ja Staford, sedi i ceka a korpa mu nije namestena vec visi a vlasnica vec uhvatila da se odupire kao da je znala da ce ovaj njen idiot od psa kada smo naisli naspram njih da pocne da laje i da skace ne bi li dosao do naseg psa koji nije ni paznju posvetio njima vec je mirno s nama produzio dalje! I sad recite vi meni da su Stafordi normalni? Sedi i ceka i kidise na nas kada smo se priblizili a vlasnica mu kao govori kako on nije dobar a vidis onaj kuca je kao dobar i ne laje! Sta joj je sluzila ona korpa koja je visila ispod vilice nemam pojma umesto da je namestena i sta sam ja trebao tad da uradim, da pozovem Miliciju jer smo bili zivotno ugrozeni od tog Staforda? Da se ne ljute zaljubljenici u Staforde ali ja bih zabranio drzanje svih takvih ratobornih pasa i Pit Bulova, Bulova i Staforda! A inace su psi odraz svojih vlasnika! Ima mnogo primera koje sam video ovde na Limanima kako klinci setaju Staforde i maltletiraju ih i tuku i sta mi drugi gradjani mozemo da uradimo, nista da se ne bi zamerili sa bandom i da vam ne uniste kola iz osvete!
  • gagi

    26.06.2014 17:09
    Mozda ga je maltezer izazvao,ti mali kerici su ljubomorni pa reze na vece,pa onda sila Boga ne moli
  • 26.06.2014 16:43
    opet "opasni" psi
    ma da,samo kad su stafordi,uvek krivi! da nije dizala svog psa i vistala,ne bi je ni napao,a ovako kad ga je uzela u ruke,logicno da ce pas skakati...uvek kad je rec o psima ove rase,naprave od muve medveda...da je se ona s njim borila pola sata,ne bi imala samo ogreotine... !!!
  • Telep

    26.06.2014 16:38
    @Merlinka - @Telep
    Ma da, kako da ne? Treba sad svi da radimo za pse. To nam je glavna stvar u zivotu. Nemamo nista prece nego gradimo azile za pse i proizvodimo hranu zapse. Sve je to budalastina teska, jer nije problem u tome kako smestiti lutalice, vec kako spreciti njihov nastanak.
    Registracija, cipovanje i takse su sredstva da se problem (i ne samo problem lutalica) sasece u korenu. Kapiras? Vas sto hrnaite i odrzavate lutalice i time omogucavate njihovo razmnozavanje bih dvostruko oglobio.
  • 26.06.2014 16:33
    Mislim da je ovde trenutno korpa potrebnija nekim ljudima. Nepismeni, neobavesteni i ljudi koji verovatno u zivotu nisu imali psa ili bilo kojeg ljubimca daju sebi pravo glasa. Iliti mrzitelji zivotinja. Jbg, zaboravim nekad da zivim u Srbiji.
  • Merlinka

    26.06.2014 16:21
    @Telep
    ma nemoj mi reci. ja koja sam usvojila 5 pasa lutalica,donela ih sa ulice, pruzila im dom ljubav hranu skloniste, treba da placam drzavi za to??? a te lutalice su problem grada koji nije u stanju da im izgradi azil. i ja sad treba drzavi ili gradu, nebitno kome, da placam takse zato sto su nesposobni da rese problem. pa da li si ti normalan??? drzava treba MENI DA PLACA zato sto sam sklonila te pse sa ulica, bar da daju mesecno za hranu, sama cu snositi troskove vetetinara i ostalo. al kad bi tako nesto uveli, brzo bi se resio taj problem. ali mi vlasnici da placamo takse, vecu glupost u zivotu nisam cula
  • Spark

    26.06.2014 15:38
    ljudi
    Pas u prirodi ne postoji. Psa je stvorio covek. Gde ide covek, pas ide za njim. Sva odgovornost je na ljudima. Ostavite neduzne pse na miru i prestanite da zazivate sintere. Vi ste izasli iz sela, ali selo nije iz vas. Vaspitajte decu da ne draze i ne zlostavljaju zivotinje i pola ste problema resili. Moj pas je bolje vaspitan od vecine dece koju srecem na ulici. Oni koji svoje pse uce da budu agresivni, samo su vase drugo lice. Ovo je vas medjusobni problem i pravi ljubitelji zivotinja sa ovim nemaju nikakve veze.
  • Nebojša

    26.06.2014 15:30
    A inače
    Prilično sam siguran da je gradskom uredbom zabranjeno držanje ovih zveri. Još samo kada bi postojala neka vrsta državne uprave koja se bavi sprovođenjem zakona, policija, komunalci ili tako neko...
  • 26.06.2014 15:16
    Ne razumem ljude koji se plaše svih pasa, i zbog kojih vlasnici treba da strepe hoće li ih neko opsovati, zvati policiju, isterati iz lifta, ili prozivati jer im je dete pre nedelju dana ugazilo u ko zna čije govance. To je kao kada bi tražili da se zabrani vožnja svih automobila, zato što su u novinama pročitali da je neko stradao, ili je njih nekad udario auto. Pa nismo svi isti, ni psi nisu isti. Valjda polazimo od činjenice da nismo psihopate, da se kažnjava ako se dokaže krivica, a ne obrnuto, da preventivno nekom zagorčavamo život.
  • Rajko

    26.06.2014 15:12
    Zasto se problem ne resi zakonom, da ovakvi psi moraju nositi korpe i da ce u suprotnom vlasnici placati odgromne kazne ?!??!!
  • Anonimus

    26.06.2014 15:07
    Objektivno
    Ne znam sad zašto ste se svi zalepili za rasu psa i za to da li treba držati psa u stanu. Neodgovoran vlasnik ni pinča ne treba da ima u dvorištu. Ovde u Beogradu ima gomila ljudi sa stafordima, pitovima, dobermanima, rotovima (naravno i drugim rasama) koji žive u stanu. Ljudi ih izvode napolje u parkove bar po 4 sata dnevno, što je psu sasvim dovoljno da istroši svoju energiju i ponaša se normalno. Usput, psi su socijalizovani i nikad ne bude nekih problema tipa napada na ljude, decu ili slično. Ponekad se psi između sebe potuku, al' razdvojimo ih sve ok. Ja sam imam jednu od tih kao ,,opasnih" rasa, pa nikad nisam imao nekih problema. Pas mi obožava decu i ljude, par puta se posvađao sa drugim psima u parku za pse. Al' nikakav problem ako su vlasnici normalni sve je ok, sve rase se kad tad posvađaju, primera radi, kod nas su najkonfliktniji retriveri.
    U suštini, ovde je samo vlasnik staforda kriv što nije socijalizovao psa i što mu je pas bio van dvorišta/stana bez njega.
  • Ringo

    26.06.2014 15:05
    Predrasude o stafordima bacaju senku na prave krvo
    Nazalost, nista se ne preduzima da do ovakvih nesrecnih slucajeva ne dodje. Stafordi nisu po svojoj prirodi agresivni psi, odlicni su zastitnici porodice u kojoj zive, nezni su u igri sa decom, inteligentni i odani vlasniku.U pogresnim rukama, u rukama neodgovornog vlasnika postaju opasno oruzje.Da bi udovoljio vlasniku staford cini sve sto vlasnik od njega trazi. Ova nesrecna devojka i sama kaze da je staford uzeo njenog zadavljenog ljubimca i odneo ga svom vlasniku pred kucu. I zato, kada kazemo da je pas krvolocan, gledamo na pogresnu stranu povodca.
  • Neopredeljen

    26.06.2014 14:54
    Na cijoj strani, u ovom slucaju, su drustva za zastitu zivotinja?
  • 26.06.2014 14:22
    @Anonimus - jadan malisa...;/
    Ti znas da li je tvoj pas agresivan, netolerantan i nesocijalozovan, a ja ne znam. Ne znam ni da li si ti agresivan, netolerantan i nesocijalozovan i ne vidim ni jedan razlog da verujem tvojoj proceni. Znaci, stavljaj mu korpu da ne bi placao kazne ili ostao bez psa zbog nesavesnog ophodjenja.
  • 26.06.2014 14:19
    "Neujedaju, nenapadaju, pametniji su od nekih ljudi, oce da zadave macku, al sta ima veze, pa to je samo macka lutalica, mnogo uzvisenije bice od psa lutalice..." Slazem se u jednom - pametniji su od mnogih ljudi, a od tebe grantujem da su pismeniji.
  • 26.06.2014 13:53
    Neko voli psa ili macku a neko majmune
    Rasa pasa ima itekako imaju veze sa ugrizom. Pit bul kad zagrize nepusta zrtvu. Policija treba da radi svoj posao jer su placeni od nas naroda. Uvesti posebne dozvole za te pasmine kao za oruzje.
  • 26.06.2014 13:47
    jadan malisa...;/
    Ja obozavam amstaffe i pitove.Velike duse od pasa.Oni jesu malo ludji i hiperaktivni psi, ali daleko od toga da su opasni po okolinu.Ja svoju vodim redovno na igralista, i sa decom i sa drugim psima, deca je obozavaju,a ima i svoje psece ortake.Ali ih ne treba svuda pustati bez povoca jer se znaju zaleteti na macku, pticu i malog psa ili bilo koju malu zivotinju u pokretu. A posto su ovi tako mali, nemaju sanse protiv njihove snage, pa cak i iako je to sve iz ciste igre, manji ce nastradati. Mada je cesto slucaj da su ti mali psi kurceviti, ili skice, laju ,reze na druge pse. I mene to nervira, a pogotovo mog psa. Korpu stavljaj svom obavezno ako znas da je agresivan, netolerantan i nesocijalozovan .U suprotnom, korpa je, po mom misljenju, nepotrebna. Ljudi su prsli. I zbog takvih su ove pasmine na losem glasu.
  • 26.06.2014 13:22
    Pas je agresivan i treba da bude odstreljen. Nema tu popravke ... Gazdu raspaliti iz sve snage po džepu. Ili računu ...
  • 26.06.2014 13:19
    Zabraniti drzanje pasa u stanu. To je mucenje zivotinje.
  • 26.06.2014 12:43
    Nikog neujedaju i nenapadaju ti psi lutalice. Ja licno iz ruke ih hranio na novoj detelinari. Istina trce i laju za automobilima a oce da zadave macku. Ti jadni psi lutalice su pametniji od nekih ljudi i pogotovo vlasnika tih opakih pasmina.
  • mislim

    26.06.2014 12:22
    dokle
    da li ima neko resenje da se resi ovo vise,cak sam imala i prilike da vidim kako gazde tih pasa rase pit bulova i staforda pustaju na lutalice pse.sve ih izujedaju u krv budu.namerno ih pustaju sto nezabrane te rase pit bul i staford.najopasniji psi to kad ujede nepusta iz usta.novi sade resite ovo vise dokle.
  • Novosadjanin

    26.06.2014 11:07
    @Mala
    Slažem se naravno, u pravu si.
    Ljudi i te gazde su glavni krivci za takvo ponašanje kerova isto kao i za vaspitanje svoje dece.
    Ali da li ti možeš da prevaspitaš npr. jednog takvog nabidovanog , istetoviranog kompleksaša? Ne možeš...naravno...Tako isto ne možeš prevaspitati jednog takvog psa od kojeg je on napravio zver. Znači bolje da ga država uspava nego da ga neko , nečiji otac ubije jer mu je taj pas unakazio dete.
    Sa druge strane zna se koja je osnovna namena nekih rasa pasa.Neki psi nisu i nemaju ćud koliko god ih mi vaspitavali da se drže u stanu, kući...
    Kao što pudlice i maltezeri nisu psi koji služe za traženje nestlih po planinama kao bernandinci i kao što nisu za rad u policiji i aerodromima za traženje droge...a za to su inače stafordi, tako ni pit bulovima, stafordima,dobermanima nikako nije mesto u stanovima i na ulicama medju decom.
    To nije zatucano razmisljanje nego izdeformisano društv u kome živimo i poremećen sistem koji je stigao sa zapada.
    Po meni živeti sa kerom u stanu i spavati sa njim u krevetu nije normalno, oblačiiti ga i voditi na frizuru , manikir i pedikir još manje.
    Još malo pa će brak izmedju kera i čoveka biti normalan kako je krenulo. Pa ćemo se pariti sa kerovima, i usvajati iste umesto da kao društvo poradimo na natalitetu i radimo na širenju ljkudske vrste a ne kereće!
  • Komsinica

    26.06.2014 11:01
    Ajd sad iskreno - Sta ce 4 clanoj porodici koja zivi na III spratu u 40 m2 vucjak? (Moje komsije). Jadan pas ce poludeti u stanu. Stalno laje i zavija...jadnicak
  • 26.06.2014 10:51
    paja
    ima neka baba po becarcu i keju seta dobermana, gotovo uvek nevezanog, naravno i nez korpe. ne samo sto je mene napao dva puta, svedok sam bio da napada i druge ljude, cak i drugog psa jedno jutro.... ista baba je sebe napravila zrtvom u jednom davnom izdanju presa, kao satro neki likovi su je istukli jer je imala nevezanog psa.

    sada zamislite sta je coveku potrebno da ga isprovocira da istuce babu. taj doberman je morao napasti 1000ljudi do sada. verujem ja da se ona naplacala i kazni i svega. ali njen bexobrazluk je istrajniji, samozivost jaca...

    rezime - posto bahate i sebicne vlasnike agresivnih pasa ne mozemo promeniti, zabranimo im bar drzanje tih zveri po stanovima!!!! zbog nase dece, naseg mira, higijene, i napokon, da ne postanemo tako malodusni i sebicni kao oni!
  • Spark

    26.06.2014 10:50
    histerija
    Zbog cega se dize histerija kad se uopste ne znaju okolnosti pod kojima se sve desilo? Imamo samo izjavu vlasnice.
    Zasto smo skloni presudjivanju po kratkom postupku? Je li nam to u genima?
    Da li je staford bio isprovociran? Znam da mali psi cesto izazivaju kavgu. Srecom imam vrlo 'ozbiljnog psa' koji na takve provokacije uopste ne reaguje, cak i kada je napadnut, a desava se bar dva tri puta u toku setnje svaki dan!!! Ponasanje vlasnika malih agresivnih pasa takodje moze da izazove problem. Odgovornost vlasnika velikih pasa svakako je veca, ali i odgovornost vlasnika malih pasa bi trebala da postoji.
    Ukoliko je napad stvarno usledio bez ikakvog povoda, onda vlasniku staforda zatvor i oduzimanje psa, uz nakandu stete (koja moze biti ogromna) u sudskom postupku.
    Ali nemojte odmah da vesamo i streljamo, jer smo onda isti zlikovci koje bismo da kaznimo.
    Napadi vlasnickih pasa su veoma retki i nema potrebe da se podstice histerija tako sto cemo svi vlasnici odjednom postati drzavni neprijatelji br.1, sto sme vec mnogo puta do sada iskusili.
  • Maja

    26.06.2014 10:48
    @s
    ti ne volis ni sebe a ne pse i jadan tvoj pas, ko zna kako se izivljavas nad njim. "psu metak u celo"...pa ja da te znam prijavila bih te svim mogucim inspekcijama i policijama, verovatno bi ti i ukrala psa da ga spasim od tebe. tebi je mesto u zatvoru ili na nekom lecenju.
  • Mala

    26.06.2014 10:39
    @Novosadjanin
    a zasto bi uspavao te pse zasto su oni krivi? zato sto su im vlasnici kompleksasi? pa ja imam rotvajlera, tako fin i kulturan pas, spava i igra se sa mackama iz komsiluka, nikad nikog nije napao i uvek ga setam sa korpom iako je to njemu staviti smesno kolika je dobrica. sve je to u vaspitanju i odgoju, bas kao sa decom. i moja drugarica ima staforda skroz normalan pas, cak i maza. u ovakvim slucajevima su ljudi krivi, nikako rasa. ne postoji opasna rasa, samo opasni ljudi. a to da sa takvim psima nesto nije u redu, naveli ste dobermana, pit bula jos neke, to je jako zatucano razmisljanje. i naravno opet krive pse, kad ce kriviti ljude koji su ih svojim maltretiranjem pretvorili u opasne?
  • 26.06.2014 10:35
    ..iju
    Kakve veze imaju sada lutalice sa ovim. I jebali vas vise sinteri. Dzabe telom ovde kada duh ostade u zavicaju.
  • maltezer

    26.06.2014 10:21
    nijedan pas ne sme biti bez kontrole vlasnika a pogotovo pas poput staforda,rotvajlera,nemackog ovčara i ostalih ali isto tako treba edukovati i vlasnike ukrasnih pasa da kada se desi da naidju na drugog psa i prvi počnu da laju da ih vlasnici koriguju da to ne rade jer svi misle da nisu opasni što i jeste tačno ali njihova reakcija lajanja provocira ove druge pse. nisu psi da se ljube i drže u krilu. a ove što vodaju pse bez povoca odmah na robiju pa neka tamo sredjuju utiske a uvesti i testiranje ko je sposoban da uopšte ima takvog psa.
  • Max

    26.06.2014 10:11
    @Averel
    Ti si kompletan idiot.
  • batica

    26.06.2014 10:04
    opklada
    Kladim se da će u narednih 15 dana nekoga ujesti čopor pasa koji napada prolaznike na bulevaru Jaše Tomića u blizini Rumenačke ulice.Grad neka spremi pare kada nemoze nista da učini preventivno.
  • mira

    26.06.2014 10:04
    strašno!
    Postali smo totalno ne bezbedan grad, a moja ćerka često baš tu šeta naše kuce -maltezere, jako mi je žao devojke ,mogu samo misliti kako se oseća, TUŽBA OBAVEZNO, često sam viđala ovde na Bul. Kralja Petra puštenog statforda bez gazde , pod hitno treba reagovati da gazda bude kažnjen od komunalne policije ili da mu se eventualno oduzme pas o kojem ne vodi brigu....jako mi je žao maltezera...:(
  • 26.06.2014 09:58
    @Tja
    Od suzavca se ugusi i tvoj pas i ti zajedno. Treba neki ostri predmet, dovoljno prisebnosti, pa kad ugrize lepo frc u grlo, pa nek se zali svome gazdi.
    Zelim od srca povredjenoj da ozdravi i preboli svog ljubimca.
  • Gordana

    26.06.2014 09:50
    Q
    Nemorate vikati. Imam psa koji ne spada u grupu opasnih pasa. Ako ima korpu kako da se odbrani od rota, staforda i slicnih koji idu bez povoca. Moj je uvek uz mene, na povodcu. Još jednom - nemorate vikati, niko se ne želi svađati. Uostalom, svako ima pravo na svoje mišljenje. Moje je da je povodac važniji od korpe.
  • jo

    26.06.2014 09:35
    Kurta i murta
    Ova dvojica su za sve krivi.S jedne strane imate i kurtu i murtu koji leba nemaju da jedu ali bi da izigravaju g-du šetajući rasne kućiće a sa druge strane imate opet istu dvojicu kojima je ova banana tvorevina dozvolila da drže krvoločne džukele i da ih uopšte izvode na ulicu.Naravno i jedni i drugi " vole " životinje i redovno ih izvode da se " istovaraju " po trotoarima,travnjacima a gade se da za svojim ljubimcem počiste i pokupe.I naravno treba biti vidjen kako šetaš džukelu sa krvavim očima jer tad si dominantan,još ako ideš u teretanu i izgledaš ko pokretni steroid ugodjaj je kompletan
  • kinooperater

    26.06.2014 09:34
    uspavati ih
    trebalo bi uspavati i psa i njegovog vlasnika, pošto ovo drugo nije moguće, treba ga tužiti za ugrožavanje ljudskog života jer je svojim neodgovornim ponašanjem ugrozio (indirektno) ljudski život, a staford mora biti uspavan, to je jasno prema slovu zakona. tu nema spora
  • JA

    26.06.2014 09:29
    hm...
    Kakve veze imda da li je to Staford, Pit.... Bilo koja malo veca rasa pasa pa i mesanci su mogli da urade isto! Ne treba kriviti pse, vec vlasnike. Ne zato sto su ih tako naucili, vec zato sto su dozvolili da se to desi!
  • Telep

    26.06.2014 09:23
    Dozvola, registracija, taksa
    Zakon o držanju pasa mora da ima i odredbe o držanju opasnih rasa. Šta ima običan čovek da drži službene ili pse za borbu tipa vučjak, doberman, pit, staford, šarplaninac?
    Za držanje takvih pasa je potreban opravdan razlog i treba tražiti dozvolu, kao npr za držanje pištolja. Ako neko stvarno ima razloga i ako je mentalno normalan, neka mu se dozvoli da drži dobermana.
    Ako ima obezbeđeno dvorište i unutr aneku vrednu imovinu, neka mu se dozvoli da drži Šarplaninca ili vučjaka.
    Ostali ljubitelji, ako baš vole pse, neka uzmu retrivera, kokera, pudlu i neke pitome rase. U svakom slučaju bi treba uvesti obaveznu registračiju i taksu na držanje pasa. Za opasne pse, taksa treba da je veća.
  • sasa

    26.06.2014 09:11
    losa reakcija
    zao mi je devojke i malog maltezera, ali jako losa reakcija.
    Naime, ako se nadjete u okavkoj situaciji NIKADA nemojte podozati svog psa u vazduh. AKo je drugi pas zaista krenuo da ga ujede vrlo verovatno da ce i vas izujedati.
    Mog malog psa je napao vucjak na bulevaru oslobodjenja pre par godina, tako sto se pre toga otrgao svom vlasniku iz ruke. Vukao sam po trotoaru svog psa za povodac na kom je bio jedno minut dok debeli vlasnik nije dotrcao. Na zalost ujeo mi je psa na kraju, ali srecom nije ga usmrtio. Od svog adrenalina vucjak je ujeo za ruku svog gazdu dok je pokusavao da ga obuzda!!!
    Inace, podrzavam i prvi potpisujem peticiju da se na teritoriji grada zabrani posedovanje i izvodjenje odredjenih rasa, medju kojima definitivno i staford, osim ako nemaju polozeni sluzbeni test, koji se inace jako tesko kod nas polaze! Moj glas stranci na lokalu koja ovo izdejstvuje!
    Ps komunalci bi definitivno trebalo da pocnu da rade svoj posao oko kaznjavanja vlasnika koji svoje pse izvode bez povoca i korpe.
  • Vukasin

    26.06.2014 09:02
    Sinteri
    Sve lutalice da se pohvataju i uspavaju. Ko ima nesto protiv uspavljivanja neka udomi psa.
  • DB

    26.06.2014 09:01
    Nerazumni
    Vidim da gomila ljudi ovde zeli da zabrani "opasne rase" pri cemu je svaka rasa opasna ako se nahuskava na druge pse, drzi u mraku u garazi, tuce drvenom motkom... Probajte zlatnog retrivera da maltretirate od perioda kad je stene pa do godinu dana pa ce biti gori 10x od pit bula, dobermana... Krivi su iskljucivo vlasnici!
    Ali posto u svetu odavno traje medijska hajka protiv "opasnih rasa" sto niko od novinara ne istrazi malo pa bi video da se u Velikoj Britaniji do pojave masovnih medija pit bul nazivao i pas dadilja zato sto je cuvao ljudima decu iz prostog razloga sto su psi odraz vlasnika, ako je vlasnik normalan i pas ce biti!!!
  • vox

    26.06.2014 08:49
    opet ista prica
    Ljudi dokle vise ista prica, pas MORA biti na povodcu, pas mora biti dobro obezbedjen da ne moze da napusti dvoriste,po pravilniku odredjeni psi MORAJU da imaju korpu i to je to.Zasto inspekcije nikada,ama bas nikada ne kaznjavaju MOMKE koji setaju bez povodca pse nego ih zaobilaze u velikom luku,da li ce iko stati na put vlasnicima koji ne postuju pravila,da li ce iko stati na put BAJAMA koji ulivajus strah sa svojim psima.
  • vlad

    26.06.2014 08:37
    imam staforda i to mi je omiljena rasa, ali iako sam siguran da nece nikoga napasti, nikada ga ne bi pustio da seta bez mene i naravno uz nogu na lancu..
  • zabrana

    26.06.2014 08:36
    zabrana
    Da li postoji mogucnost da se zabrani uzgoj i drzanje pasmina kao sto su pit bul, stafordski terijer, bulmastif i sl?
    Zadto niko ne kaznjava vlasnike kada vode bsa bez korpe i povodca?
    Postali smo luda zemlja. Dok su mladi kvazi krimosi po zatvorima na odsluzenju sramotno malih kazni babe i devojke im cuvaju krvozedne ljubimce. Najezim se kad vidim zenu id preko 60 godina kako seta pitbula.
  • zkj....

    26.06.2014 08:34
    Kako bi se stvarno rešio problem sa agresivnim psima, pri redovnom odlasku kod veterinara (vakcinaciji), trebalo bi da postoji neko testiranje o tome da li je pas opasan po okolinu i da li vlasnik ima kontrolu nad njim.
  • Dacha

    26.06.2014 08:33
    Eno bulevrom evrope neki lik šeta dva crna pit bula ili tako neke slične mrcine, oni hodaju okolo slobodno, a povodci u mu ruci odvezani, bez brnjice, a o kesi za izmet da ne govorimo.

    okolo deca , majke sa bebama.... katastrofa čeka da se desi


  • nikola

    26.06.2014 08:29
    korpa??
    Pas je definitivno pobegao od vlasnika, ali ne mozete staviti korpu psu pored svih lutalica na ulici, naime prilikom setnje napale su nas lutalice.Sta da je moj staford imao korpu, dok je ja skinem..... ali na kraju NIJE PAS KRIV< LJUDI SU KRIVI!! Opet zao mi je zbog gospodje i njenog psa ali MOJ PAS ne izlazi iz dvorisa bez mene, a kamoli da napadne drugo kuce. NEMA LOSEG PSA SAMO LOSEG COVEKA!!!!!!!!!!
  • Dr.Mile

    26.06.2014 08:29
    miljanperac@yahoo.com
    Stafordi su napravljeni mesanjem iskljucivo za borbe,psi koji imaju u proseku najcesce napade na ljude i druge zivotinje. Znaci u to ne racunam Americkog staforda,koji je znatno pitomija vrsta.
    Poznacete ih po pepelkatoj boji dlake.
    -Vlasniku treba ici krivicna,a ne prekrsajna prijava,jer je pas pokusao da ubije zenu,kad nije uspeo nju,ubio je njenog psa.
    -Maltezeri nemaju jak ugriz,odnosi se i na teze maltezere od 5-15kg,ni da probiju ljusku kozu,eventualno da vas izgrebu u igri.
  • 26.06.2014 08:25
    Komsija
    Vlasnici zive iza coska nedaleko od mene. Psa drze u betonskom dvoristu 2x2m, i u zivotu nije video ni travu, a kamoli imao prilike da se igra i upozna sa drugim psima. Vremena da setaju psa nemaju, ali zato imaju vremena da po celi dan stoje ispred kuce i gledaju ko prolazi i sta ko od komsija radi. Samo primera radi, u kuci pored zivi vucjak, isto nazovi opasan pas, kojeg redovno vidjam u setnji sa vlasnicom i kojeg moje dete svaki put kad prodje mazi kroz ogradu. Pouka price je da ne mozete drzati psa zatvorenog i ocekivati da ce ostati normalan. Sva krivica je na vlasnicima i nadam se da ce se u*rati od odstete.
  • 26.06.2014 08:25
    Ovo sa psima se nece nikada resiti sve do onog trenutka kada neki pas ne napadne lokalnog politicara ili ne izujeda njegovo dete. Tek tada ce krenuti komunalna policija da obavlja svoj posao, naplacivace se kazne, ici ce se u zatvor. Pa molim vas, ima u ovom gradu jedna ulica u kojoj su se celom njenom duzinom na trotoaru parkirali automobili dok su pesaci bili prinudjeni da hodaju kolovozom. Takvo stanje je bilo godinama a onda se jednog dana pre mnogo godina promenila vlast. Idem tako jednog dana tom ulicom a ispred mene tada u to vreme jedan veoma jak lokalni politicar. Ide on sa malim detetom, provlaci se izmedju automobila, pa malo po kolovozu. U jednom trenutku mu pukne film pa pocne da psuje kao kocijas. Posle par dana ponovo prolazim tom ulicom kad imam sta da vidim. Duz trutoara na svaki metar ukopan po jedan metalni stub. Od tada se tom ulicom pesaci krecu iskljucivo trotoarom jer na njemu vise nema parkiranih automobila. Radi se o delu Mileticeve od Trifkovicevog trga pa do raskrsnice sa Jovana Subotica. E tako ce biti i sa psima. Sve dok neki pas ne napadne dete nekog mu*onje bice ovako kako je prosla ova zena sa svojim psom.
  • Tja

    26.06.2014 08:15
    Znam da je samoodbrana u ovoj glupoj Smrdiji protivzakonita, ali nosite suzavac. Bolje biti ziv nego legalan.
  • 26.06.2014 08:01
    Averel
    Po komentarima vidim da bi ljudi linčovali staforda i gazdu. Šta se meni desilo sa stafordom?

    Moj pas je mali, dobroćudan, ali je napao jednom staforda. Dva mužjaka - desi se. Staford se branio i ujeo ga, bacio na zemlju. Sreća po mene što je vlasnik staforda bio blizu, pa smo ih razdvojili. Da sam bio sam, staford bi me sigurno ujeo pri pokušaju razdvajanja - što se i ovde verovatno desilo. Da je stvarno napao vlasnicu maltezera, ne bi prošla sa jednim ujedom.

    U mom slučaju su i staford i vlasnik bili normalni psi, a moj ker je bio kurčevit, ko zna šta mu je tada zasmetalo.

    Ja sam bio 50 metara dalje, nisam očekivao da će biti borbe. Tako da ko zna šta se ovde stvarno desilo.
  • 26.06.2014 07:46
    simooo
    Zaista mi je žao psića i gospođe što je tako nastradala ali definitivno rešenje nije zabrana uzgoj, držanje nazovi opasnih pasmina kao što su pit bul, bul mastifi,doga kanario, ili bilo koje druge pasmine.
    Jer nije stvar pasmine već nenormalnih vlasnika psa koji tretira, drsira i ponaša se loše prema samom psu i napravi od njega besnog i bolesnog psa.
    Poznajem dosta ljudi koji imaju gore navedeni pasmine koji su potpuno normalni, dresirani i mirni psi.
    Jedino rešenje su drastične finansijske, krivične kazne koje će se primenjivati i kada nekoliko divljaka bude kažnjeno mnogi će se zapitati hoćeli se nastaviti ne odgovorno ponašati.
  • @Gordana

    26.06.2014 07:43
    q
    o kakvoj ti nuznoj odbrani pricas????Da li je taj malterez imao sanse protiv staforda??Da nije mozda maltezer imao korpu pa nije mogao da se brani???O cemu ti pricas molim te!!!!!Kada bi svi opasni psi imali korpu,nema onda od cega da se brane!Uostalom nisu ulice grada da se psi medjusobno napadaju i tako ujedaju ljude.
  • misko

    26.06.2014 07:30
    desava se...
    da pas izujeda nekog od porodice vlasnika, nadam se...
  • Građanin ponizni

    26.06.2014 07:28
    Zatvor
    Vlasnik životinje odgovara za postupke životinje kao za svoje, kako za nanknadu štete, tako i krivično, u konkretnom slučaju za krivično delo teška telesna povreda (zaprećena kazna od 6 meseci do 5 godina) u sticaju sa krivičnim delom ubijanje i zlostavljanje životinja (zaprećena novčana kazna ili do jedne godine zatvora). Odsustvo kajanja će biti kvalifikovano kao odsustvo olakšavajuće okolnosti koja bi uticala na blaže odmeravanje kazne.

    Staford ide na uspavljivanje pošto je opasan po okolinu (zbog idiota od vlasnika, jer čak i karakter tih pasa u dobroj meri zavisi od karaktera vlasnika).Toliko o pravu.

    E sad, kao vlasnik psa (i to gle slučaja baš takvog psa koji je zadavljen), bez trunke krivice bih mu polomio obe noge, sva rebra i ko zna šta još, i ostavio ga da se snađe za pomoć, pošto svog psa volim kao člana porodice. To je pravda.

    Takve životinje (vlasnik staforda) ne zaslužuju svoje mesto u društvu.
  • s

    26.06.2014 07:14
    s
    tom psu odmah metak u celo.Ko zna koliko je puta napao i ako mu je ovo prvi napad nece mu biti poslednji.Licno volim zivotinje i ima psa kuci ali ovako ponasanje psa se nece smiriti,nece taj pas sad odjednom postati dobar i vise nece napadati,nego je osetio krv i to ce se ponoviti!!!
    Za vlasnika psa ako se nesto buni ajde ti lepo na klisu malo da te tamo naguze pa ces se smiriti malo.Cuj molim te neoseca se krivim.Ne nego je kriva zena sto se nije bolje zastitila od tvog psa.
  • 26.06.2014 07:08
    pitam se sta biste uradili da je VASE dete na mestu ove devojke setalo svog ljubimca.Samo krajnje neodgovoran covek pusta svog ljubimca da ovako luduje, verovatno je i vlasnik nasilnik.
    U normalnoj drzavi isti bi ceo zivot placao odstetu napadnutoj
  • Gordana

    26.06.2014 07:04
    Korpa
    Stavljanje korpe je besmisleno jer na taj način onemogućavam svog psa da se brani u slučaju nužde. Povodac obavezan. Kupljenje izmeta obavezno.
  • Sonja

    26.06.2014 06:55
    Sramota, jadna žena, što je najgore- još je i dobro prošla...Kuče ubica se nije takvo rodilo, neko ga je takvim napravio. Kakve su uopšte kazne za vlasnike?
  • Anonimus

    26.06.2014 06:54
    Ma i to
    je neki "tatin sin" cim se covek nije ni potresao.
    Nema nista od toga....
  • 26.06.2014 06:43
    Samo polako
    Advokat mora biti prva liga.
  • S.

    26.06.2014 06:34
    @Animator, ni sadasnje kazne se ne naplacuju. Nikakva korist da se uvedu bilo koje kazne ako se ne sprovode.

    @Anonimus, dobro ti je i receno. Pas treba da bude na povocu kada je napolju osim na mestima predvidjenim da bude slobodan. Vlasnik je dalje odgovoran za svog psa da ga vodi tako da nikog ne ugrozava zavisno kakav je pas. Stavljati svim psima korpu je besmisleno.
  • Tata

    26.06.2014 06:30
    Apel
    Plemenito je udomiti zivotinju. Lepo je brinuti se o njoj u svakom pogledu. Lepo je i postovati zakon, pa van kucnog praga drzati pse kako zakon nalaze. Sve i da su najmiroljubiviji na svetu, ima nas koji se plasimo; za sebe i svoju decu. Postujte ljude oko sebe. Ako ne mozete da priustite sebi da psa vodite svaki dan na zakonom predvidjeno mesto gde se moze istrcavati, onda vas molim psa nemote ni udomljavati.
  • Nikola

    26.06.2014 06:26
    Ima toga, na žalost po celom gradu
    U okolini sajma, ali i u drugim delovima grada, redovno se mogu videti slične scene. Krvoločni pas, bez povoca i bez brnjice, vlasnik negde iza. Napadaju manje kučiće, a nedaj Bože, isto tako mogu napasti i nečije dete.
    Vrše nuždu gde god stignu. Niko od vlasnika nikada ne pokupi pseći izmet. A deca se tu igraju i dolaze u kuću usranih pantalona i patika.
    Znamo već kako deca vode računa o prljavim rukama i koliko puta dnevno stavljaju prste u usta, nos, na lice.....
    Razboleće se svi, a nedaj Bože i nastradati.
    A ko je odgovoran za to????
    U čijoj nadležnosti je komunalna policija, koja je za to plaćena iz državnog budžeta, a koja ne radi svoj posao?
  • 26.06.2014 06:24
    Fin svet
    Kada na decijem igralistu, vlasnicima "opasnih pasa" koji prolaze sa psima kazem: - Molim Vas stavite mu korpu:). Dobijem - Mars u p.... materinu! Uh, kako bih volela da sam neka inspektorka...
  • Novosadjanin

    26.06.2014 06:18
    Cccccccc....
    Naravno da će se sve ovo dešavati dokle god nafurani, nabildovani i istetovirani klinci budu šetali i odgajali ovu i slične vrste opasnih pasa, ne iz ljubavi prema tim psima nego zbog imidza. To je postao modni detalj kao i tetovaža i sve ostale budaslaštine za kompleksaše.
    Zakonom bi kao prvo zabranio zakonom držanje i odgajanje KERINJA po stanovima.Zna se gde je kerovima bilo koje vrste mesto...ne u stanu u svakom slučaju! A o psima tipa staforda, dobermana. pitbulova i ostalih opasnih po život kerova da i ne govorim...tu bi uveo kaznu da taj koji ima takvog psa ide momentalno u zatvor, a njegovog psa na uspavljivanje. Pa šta da je dete tako napao!?
    Ne bi trebao niko da ga tuži, ja bi mu tog momenta presudio.
  • Animator

    26.06.2014 05:53
    Treba uvesti žestoke kazne...
    ...za prestupe koji se tiču puštanja opasnih pasa da šetaju bez povoca i sl. Dosta je bilo tog ludila sa psima! Razumem da neko voli životinje ali sve se izopačilo u neku drugu krajnost! Je l' treba sada da strahujemo da li će nam opasni psi na ulici napadati malu decu? A glupava SNS-ovska gradska vlast očigledno nema nameru da ovo rešava...

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna